fbpx

Holy shit, It’s raining ⇢ free tutorials ⇠ in here. Click to collect ’em all!

What if my Handmade Items aren’t popular on Etsy??

Full disclosure: I use cookies to customize your experience and track what content you prefer to read. Is that cool?

What if my Items Aren't Popular on Etsy? In today’s SIX MINUTE MAKEOVER, our seller is gonna learn how to take ANY shop (yes, I said ANY shop!) and add the RIGHT items…you know, ones that boost sales, increase views, and help you grow faster. …And we’re talking year round, kids! I’ll show you how to find what’s trending, and create things that sell over and over again. Then, after the video, I’ll show you how to TRANSCEND the trend, and find items that sell all the time, no matter what’s on trend right now. (In fact, you don’t ever need to give a shit about trends again, if you want!) Ready to dive in? Click here to get it all!

What if my Items Aren't Popular on Etsy? In today’s SIX MINUTE MAKEOVER, our seller is gonna learn how to take ANY shop (yes, I said ANY shop!) and add the RIGHT items…you know, ones that boost sales, increase views, and help you grow faster. …And we’re talking year round, kids! I’ll show you how to find what’s trending, and create things that sell over and over again. Then, after the video, I’ll show you how to TRANSCEND the trend, and find items that sell all the time, no matter what’s on trend right now. (In fact, you don’t ever need to give a shit about trends again, if you want!) Ready to dive in? Click here to get it all!

What if my Items Aren't Popular on Etsy? In today’s SIX MINUTE MAKEOVER, our seller is gonna learn how to take ANY shop (yes, I said ANY shop!) and add the RIGHT items…you know, ones that boost sales, increase views, and help you grow faster. …And we’re talking year round, kids! I’ll show you how to find what’s trending, and create things that sell over and over again. Then, after the video, I’ll show you how to TRANSCEND the trend, and find items that sell all the time, no matter what’s on trend right now. (In fact, you don’t ever need to give a shit about trends again, if you want!) Ready to dive in? Click here to get it all!

What if my Items Aren't Popular on Etsy? In today’s SIX MINUTE MAKEOVER, our seller is gonna learn how to take ANY shop (yes, I said ANY shop!) and add the RIGHT items…you know, ones that boost sales, increase views, and help you grow faster. …And we’re talking year round, kids! I’ll show you how to find what’s trending, and create things that sell over and over again. Then, after the video, I’ll show you how to TRANSCEND the trend, and find items that sell all the time, no matter what’s on trend right now. (In fact, you don’t ever need to give a shit about trends again, if you want!) Ready to dive in? Click here to get it all!

What if my Items Aren't Popular on Etsy? In today’s SIX MINUTE MAKEOVER, our seller is gonna learn how to take ANY shop (yes, I said ANY shop!) and add the RIGHT items…you know, ones that boost sales, increase views, and help you grow faster. …And we’re talking year round, kids! I’ll show you how to find what’s trending, and create things that sell over and over again. Then, after the video, I’ll show you how to TRANSCEND the trend, and find items that sell all the time, no matter what’s on trend right now. (In fact, you don’t ever need to give a shit about trends again, if you want!) Ready to dive in? Click here to get it all!

We’re all secretly a *little bit* terrified of this whole “I run an online business” thing…

⇡ Etsy seller problems. #TooScaredToMove ⇡

*When you think those scary af thoughts*, like:

  • What if no one wants my items on Etsy? What if I never sell anything?
  • What if I create a trendy item that STOPS trending…and half my income disappears overnight?
  • What if there’s an electromagnetic pulse and the internet isn’t a thing anymore?!?!?

I may not be able to help you with that last one, but I can show you why the others AREN’T WORTH WORRYING ABOUT.

Yup. I JUST gave you permission to stop worrying about shit.

Because in today’s ⏰ SIX MINUTE MAKEOVER ⏰, our seller is gonna learn how to take ANY shop (yes, I said ANY shop!) and add the RIGHT items…you know, ones that BOOST sales, INCREASE views, and help you GROW faster.

…And we’re talking year round, kids! I’ll show you how to find what’s trending, and create things that sell over and over again.

Then, after the video, I’ll show you how to TRANSCEND the trend, and find items that sell all the time, no matter what’s on trend right now. (In fact, you don’t ever need to give a shit about trends again, if you want!)

Ready to dive in? Get it all here:

>> Meet the Shop! Visit Nora from The Black Wardrobe <<

Want to be featured on Six Minute Makeovers?

If you’re watching this video, you’re probably OVER lackluster Etsy results. What if you could permanently QUIT this income roller coaster, and create a shop you can TRUST for years to come? If you want a chance to apply for Six-Minute makeovers, PLUS monthly strategy tips for a shop that SELLS…Then it’s all waiting for you RIGHT HERE:

Click Me for Etsy Fireworks

This video has TIPS! Here’s what you need to make ’em happen:

Not sure if you need to open a 2nd shop like our seller should? Wanna know WHEN it’s time to open a 2nd shop, and what you need to know if you think you’re ready?

Learn all about Opening a 2nd Shop on Etsy here.

Ready to TRANSCEND the Trend?? Use the video below to see what sells on Etsy WHEN, regardless of all that crap that’s popular right now!

Learn how to beat the Trends here!

Get the Traffic Your Shop Deserves

Hey Guess What? Before I quit my job to sell on Etsy, I was an SEO Consultant for a Fortune 500 Company. I used Etsy tags to get my first 500 sales in less than 6 months. Wanna steal my tricks? Try SEO Bootcamp:

UP NEXT:

Jenni from Fuzzy and Birch

Thanks for Reading!
Hi there, my name is Jenni. You’re reading about the Etsy shop that freed me from the worst job I’ve ever had (and a lifetime of working for somebody else).
Find out what went down here.

Hey guess what? The exact tricks that got me 6-figures sales are waiting for you in the Ultimate Guide to Etsy. This is a 40-page, step-by-step MEGA tutorial that will help you strategize your way to more sales.

youtube
pinterest
instagram
facebook
etsy
contact

I’m Ready to get focused!
Already have a product online but need to sell more of it to make rent? Figure out what’s clogging up your sales with a FREE Shop Critique, waiting for you on the other side of ⇣ this ⇣ button!